Conference of Patricia Scarponetti at the Universitat de Barcelona

INCASI researcher Patricia Scarponetti, from Centro de Estudios Avanzados de la Universidad Nacional de Córdoba, offered the conference "Políticas Sociales: ¿Reproducción social o Inclusión social? Estudio de caso de Asignación Universal por Hijo en Córdoba, Argentina" in the subject " Estructura Social en América Latina: Composición y Cambio" coordinated by Professor Sandra Fachelli, belonging to the Master of Latin American Studies of the Univesitat de Barcelona.

The conference took place on October 19, 2017 between 19:30 and 21:30 in the classroom 316 of the Faculty of Geography and History of the Univesitat de Barcelona and was attended by the Principal Investigator of the network INCASI Pedro López-Roldán.